מדיניות החזרות וביטולים

ES-SENSE שואפת להיות מדוייקת ככל האפשר וחותרת לכך שתמונות המוצרים, כפי שמופיעות באתר, ייצגו ככל הניתן את המוצר שיתקבל בבית הלקוח. עם זאת, תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. ביטול עסקה ו/או החזרת מוצר ע"י הלקוח: * ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים יבוצעו בהתאם לאמור באתר זה, לרבות בתקנון האתר ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ולכל חקיקה רלוונטית אחרת. * הלקוח יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע ל-ES-SENSE אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מזה המופיע באתר. * הלקוח רשאי לבטל עסקה ו/או לתאם החזרת מוצר באמצעות משלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני המופיעה בעמוד "צור קשר" או באמצעות מילוי הטופס המקוון שבו. בהודעת הביטול או בבקשה להחזרת מוצר על הלקוח לפרט את שמו, מספר ת.ז., מספר הטלפון וכתובת המייל שלו. * לקוח רשאי לבטל עסקה או להחזיר מוצר, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר ו/או כחליף לביטול תתואם החלפתו. ביטול עסקה והחזר כספי יבוצע בהתאם להוראות החוק והלקוח יזוכה באמצעי התשלום בו שילם (בקיזוז עלות דמי המשלוח). * הלקוח מתבקש להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתו להחזיר. על המוצרים להיות סגורים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם כל שימוש. * לשם ביטול עסקה והחזרת המוצרים, על הלקוח לשלוח את המוצרים לכתובתה של ES-SENSE "דיה – מבוא הלבונה 22, הר אדר 0908360", על חשבונו ובלי שינתן על כך החזר. ההחזר הכספי יתבצע רק לאחר קבלת המוצרים בגינם מתבקש ביטול העסקה בחזרה ב-ES-SENSE ווידוא תקינותם והיעדר פגמים בהם כאמור להלן. * אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של ES-SENSE לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. לפיכך, לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. * במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר מסירת ההזמנה למשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו). * בכל מקרה לא תישא ES-SENSE באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי. * ES-SENSE אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח, המקבל ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או ES-SENSE ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים. ביטול עסקה ע"י ES-SENSE: הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר ביצוע הרכישה ישנה מניעה לספק את המוצר המבוקש בין אם כיוון שאזל המוצר מן המלאי, או במידה ופרטי התשלום או פרטיכם האישיים וכיוב' לא נקלטו במערכתנו. בכל אחד ממקרים הללו יצור עמכם קשר אחד מנציגי שירות הלקוחות שלנו על מנת לתת מענה פרטני.
לא נמצאו פריטים
x

#{title}

#{text}

#{price}